Domokun

BannerFans.com
5262811779_bfe0dd40a0_z_large

March 13, 2011

Pengalaman pahit jatuh motor ngn areziem :(
semalam aku naik motor bapak azim , azim bawak aku duduk kat belakang die , pastu dah sampai kat tepi coner  , aku dengan azim jatuhh motor tangan aku rasa mcm tak boleh bergerak dh :( kaki aku pula terasa sakit sangat - sangat , azim pula lutut die belubang bapak die terus antar die terus ke HUKM  , selepas aku jatuh motor , aku terus pergi HOSPITAL KUALA LUMPUR , selepas itu doctor check aku die cakap kaki aku luke skit jea , pastu  die x -ray tangan aku , aku ingat kan takde pape sekali doctor cakap tangan aku retak  die simen tangan aku , malu aku nk pakai simen toe , nk buad macam mnew ar kann dh nasib badan :(
okayy ar sampai sini jea aku citer , tangan aku pon dh lenguh menaip niee okayy
chawwwwww :'(